فقط شکمی بود؟؟؟ واسه من واژینالم نوشته حالا دیگه نمدونم
من واسه انتی پیش معین الدین رفتم سونو فقط شد ۵۷۰۰ دوباره دکترم مثل انومالی خم شکمی نوشته بود هم واژینال
مبارکه عزیزم،نامدارش کنی💙🧿
عزیزم مبارکع😍ب سلامتی بغلش کنی 🥰
مبارکهههههههههه
مبارکتون باشه انشالله سلامت وخدا براتون حفظش کنه
بسلامتی عزیزم😘
چقدرشد هزینت عزیزم؟؟؟ و اینکه انتی هم پیش معین الدین رفته بودی؟؟ احتمالی ک داد درست بود همون شد؟؟
بسلامتی بغلش کنی
مبارکه
مبارک باشه عزیزم خدا حفظش کنه
مبارک 🥰
مبارکه عزیزم برای منم دعا کن منم پسرباشه
مبارکه.سونو کجا میری
مبارکه💙
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.