استراحت مطلق سرويس هم فرنگى استفاده كن
باید سرکلاژ بشی
خیلی پایین
ریسک نکن هفتت بره بالا دیگه نمیتونی سرکلاژ بشی
فقط استراحت کن در حد دستشویی خیلی اروم راه برو حمام هم سعی کن دوهفته یا هفته ای یه بار اونم با اب ولرم خیلی کوتاه زیر دوش اب گرم نرو بدتر میکنه
به نظرم بگو برات پساری بذاره و استراحت سفت و سخت داشته باش فقط برای غذا خوردن و دستشویی راه برو، شیاف و آمپولم دکترت باید بده
استراحت مطلق باش عزیزم احتمالا پساری هم برات میزارن نگران نباش استراحت داشته باشی پایین نمیاد
من تازه سرکلاژشدم...برامن ۱۶شده بود...استراحت مطلق باپساری جوابه برات
من با اینکه عمل شدم
دکتر گفت باید استراحت مطلق شی
دکترم گفت فقط شیاف بزار استراحت کن
باید استراحت مطلق شی عزیزم
برامنم ۲۰ شده منم سرکلاژ نیستم 😥😥😥
احتمالاً باید پساری انجام بدی،خود دکترت برات میزاره باهاش مشورت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.