دوستان ازمایش گلوکز برای چیه چه حالتی بعدش طبیعیه

۳ پاسخ

براي ديابت بارداريه و خيلي مهمه ، علائمي هم بعدش نداره،من نداشتم

هروقت رفتی ازمایش بدی سعی کن جای خنک باشی و اگه میتونی دراز بکشی تا نیاری بالا

دیابت بارداری

سوال های مرتبط

مامان دوقلو🧿 مامان دوقلو🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان محمدرافع مامان محمدرافع هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تپل خان 🦦🩵 مامان تپل خان 🦦🩵 هفته سی‌وششم بارداری