هرچی دارن میدم مال منکه بد بود
برا من هیچ طعمی نداشت فقط قند مصنوعی مثل نشاسته تو اب حل کرد شدید هم شیرین و دل میزد
آزمایشگاه خودش میده
ماله من هلو بود خوب بود
اب یخ بریز خوشمزه بشه
پرتقالی میدن
فقط یخ و تگری بخور.
ما که انتخاب نمیکنیم
خودشون هرچی دادن ولی من که طعم پرتقال خوردم خوب بود
پرتقالی اصنم سخت نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.