بچها برای ازمایش گلوکز ابمیوش چه طعمش بهتره؟

۷ پاسخ

هرچی دارن میدم مال منکه بد بود

برا من هیچ طعمی نداشت فقط قند مصنوعی مثل نشاسته تو اب حل کرد شدید هم شیرین و دل میزد

آزمایشگاه خودش میده
ماله من هلو بود خوب بود

اب یخ بریز خوشمزه بشه

پرتقالی میدن
فقط یخ و تگری بخور.

ما که انتخاب نمی‌کنیم
خودشون هرچی دادن ولی من که طعم پرتقال خوردم خوب بود

‌پرتقالی اصنم سخت نیس

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷فندق کوچولو🩷 مامان 🩷فندق کوچولو🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان قلبم ایلیا مامان قلبم ایلیا ۴ ماهگی
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیست‌وهفتم بارداری