من تنها رفتم سرم گیج رفت افتادم بد دیگ پرستاره بلندم کرد رفتم رو تخت
یکی باشه بهتره
من سردخترم حالم بدشد چون توبارداریام اصلاتحمل گرسنگی رو ندارم.چشم واکردم گذاشته بودنم روتخت همسرم باهام بود.
یکی باشه بهتره
من همسرم مرخصی گرفت
حالم بد شد خداروشکر پیشم بود
با اینکه ازمایش راحتیه ولی امکان داره بیحال بشی یکیو ببری هواتو داشته باشه بهتره
من اولش یه کم حالم بد شد جا نبود دراز بکشم گفتم کاش شوهرم میشد میرفتم تو ماشین دراز میکشیدم، دیگه بعدش بهتر شدم
اگه چند مرحله ایه حتما با یکی برید
ممکنه بعد شربت حالتون یکم بهم بخوره یا سرگیجه بگیرید...
انشاءالله که نشه ولی برای قند چند مرحله ای تنها نباشید بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.