بچها جواب ازمایش گلوکز قندبارداریه چنده ؟

تصویر
۵ پاسخ

بدبختی یکی دوتا نیس ک 😂تیروئیدمم ۴.۲۰ فردا میرم دکتر غدد ببینم چ میگه

منم همینجوری بود آزمایشم . یکمی قندت بالاست . به من رژیم غذایی داد
ماه بعد آزمایش دادم اومده بود پایین

باید چند باشه

قند یک ساعتت یکم بالاست یکم رعایت کن تو تغذیه اینا دکتر هم برو یا دوباره تکرار می‌کنه یا بهت قرص میده

اره. فک کنم دیابت بارداری داری . بازم دکترت ببینه بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۲ ماهگی
مامان 🩷السا🩷 مامان 🩷السا🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۰ ماهگی
مامان نی نی خانوم🧿 مامان نی نی خانوم🧿 ۲ ماهگی
مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان لنا🐣🐣 مامان لنا🐣🐣 ۷ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۵ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی