بدبختی یکی دوتا نیس ک 😂تیروئیدمم ۴.۲۰ فردا میرم دکتر غدد ببینم چ میگه
منم همینجوری بود آزمایشم . یکمی قندت بالاست . به من رژیم غذایی داد
ماه بعد آزمایش دادم اومده بود پایین
باید چند باشه
قند یک ساعتت یکم بالاست یکم رعایت کن تو تغذیه اینا دکتر هم برو یا دوباره تکرار میکنه یا بهت قرص میده
اره. فک کنم دیابت بارداری داری . بازم دکترت ببینه بهت میگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.