۷ پاسخ

تاروزسوم شیرنداشتم

بله اومد درجا پرستلر سینمو بدجور فشار داد تو ریکاوری بعد اونم‌نسکافه فراوون اب هدیج اب سیب خیلی خوردم‌

والا منم که طبیعی بودم روزای اول شیرم سیرش نمیکرد بعد تقریبا ۷_۸ روز خوب شد

آره میاد. اولش خیلی کمه . چون آغوزه خیلی مقویه
بچه چند تا قطره از همون بخوره سیر میشه . معدش هم خیلی کوچولوعه
اگه مشکل داشتی برو مشاور شیردهی تو بیمارستان کودکان

من سر اولی نداشتم ولی سر بچه دومیم آره اومد تا 2سال شش ماهگی هم شیر خورد

من‌خواهرم سزارین بود شیر نداشت یادمه هی قطره شیرافزا میخورد
سر بچه اولش کامل شیر داد ولی سر دومی اصلا نداشت شیرخشکی شد

انقد دادیم خورد تا خوب شد. روز سوم میاد شیر

سوال های مرتبط