کمپوت گلابی خوردم کره خوردم
همه میگفتن شکمشون کار کرده سزارینیا تو بیمارستان. من گفتم نه بعدش شریت دادن شاید یذره بود یا نبود یادم نیس از ترس مرخص نشم گفتم کرده. ولی اینقد گوشت چرخی و روغن محلی رو برنج روزای بعد دادن و هورمونا رفتن که تعجب کردم یبوست بارداریم رفته
شیاف زدم کار کرد شکمم ولی نمیتونستم ادرار کنم
خودشون شربت لاکسی ژل دادن صبح دو نوبت تا ظهر بعدش کار کرد😄😅
کمپوت گلایی و انجیر همون بیمارستان خوردم چون ترخیص نمیکردن
والا بیمارستان اگ دفع نداشته باشی ترخیص نمیکنن یه شربت بهم دادن با اب مخلوط کردم ک تاثیر داشت..ژله و کاچی اوردن ک اونم تاثیر داشت
شربت لاکسی ژل بگیر آبه رو آتیشه
خود بیمارستان یه شربت بهم داد ک بیرون روش میگیری ، خودتم میتونی از داروخونه تهیه کنی خیلی خوبه شکمت خالی میشه ب بخیه است فشار نمیاره
من تو خود بیمارستان😂😂😂 چون قبل سزارین یه پرس زرشک پلو با مرغ خوردم😂😂😂😂😂 خانما شما اینکارو نکنیدا معدتون مث من آسیب میبینه
همون روز بعدشم زیتون کاهو اینا میخوردم همش کار بود اصلا شربت توی بیمارستانم نخوردم
کمپوتگلابی بخور خبلی خوبه ، با یه شربت برای کار کردن شکم دکترت باید بهت داده باشه فک کنم اونم بخور کارسازه، برامن اسمش منیزیم پلاس
تو بیمارستان کاچی آوردن خوردم شکمم زود راه افتاد
انجیر خوردم باخاک شیر ویه شربت دکتر داد
۵روزبعدش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.