۲ پاسخ

طبیعیه منم اینشکلی میگیره تا ول میکنه میخام بمیرم،تازه استخوان دردات در ایندس….. 😂

ماست و دوغ و شیر رو بیشتر لستفاده کن منم همینطورم
دو س روز میره لبنیات استفاده نمیکنم دردش برمیگرده
فقطم پاستوریزه بخور محلی نخوری
کشک هم خیلی خوبه

سوال های مرتبط