سونو سلامت بچه اسمش چیه؟انومالی؟؟NT??

۴ پاسخ

جفتش مهمه

ان تی رو همون دوازده هفته بعد انجام میدادی آنومالی هم من هجده هفته انجام دادم و دوتاش مهمه به نظرم

آنومالی عزیزم

آنومالی

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ابوالفضل و نورا مامان ابوالفضل و نورا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آلما مامان آلما ۲ ماهگی
مامان اِلین مامان اِلین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر کوچولو 🩷 مامان دختر کوچولو 🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری