۶ پاسخ

نخود من۲۴ساعت خیس میکنم همشم آبشو تعویض میکنم
داشتی میخوردی باسبزی خوردن میخوردی نعنا پونه که دلدرد نشه

ازاین ابگوشت درس کردی نخود نریز
عرق نعنا بخور قطره کولیک بده

چای نبات بخور ..رو هر غذایی بعدش چای نبات بخور

اویشن اسیاب کن با شکر قاطی کن تو اب حل کن بخور تو اب سرد و گرم باشه همیشه بعد غذا یه قاشق بخور

عرق زنیان بخور
اگر نداری زیره بخور
به بچتم چند قطره دمنوش زیره رقیق بده

رازیانه بخور خودت

سوال های مرتبط