منم حرفایی که پریشب جلو مامانش بهم گفتم اصلا یادم نمیره انگار گلومو گرفته یکی داره هی فشار میده ... خیلی حس حقارت دارم اون منو میکشه آخر🙂
داداش منم خبر مرگش معتاده. یه دونه رفیق آدم حسابی و سالم نداره. به خاطر همین میگم آدم سالم با معتاد کاری نداره
عزیزم من نمیدونم شما چقدر به همسرتون اعتماد دارین اما تا وقتی که چیزی ندیدین، بنظرم لازم نبود انقدر باشدت برخورد شه. خودتون میگین دوست بچگیشه,شاید دلش میسوزه میخواد کمک کنه.شوهرتون بچه که نیست. مطمئنا اولین بارشم نیست که معتاد میبینه. چون من از حرفای همسرم فهمیدم خوابگاه دانشجویی و سربازی این مدل آدم فراوونه. هرکی رو ببینن بخوان گول بخورن که واویلاست.
بلاخره همه ی آدما یه اولین بار دارن متاسفانه .این نصیب منم شده 😫😫😫😫😫😫😫😞😞😞😞😞😞
منم پریشب دعوامون شد بخاطر رفیق بازیش(پسر)تو دعوا یه حرف زشت بهم زد خیلی بد نابود شدم برا اولین بار...قهرکردم برم بابام گفت بخاطر قهر خونم نیا نرفتم..ولی ازپریشب قهرم
خب این اواخر متوجه تغییری چیزی نشدی توش؟؟مثلا چشاش قرمزه ازبیرون میاد؟یا بیرون زیاد میره؟
تاپیک قبلیتو خوندم چرا یه آدم سالم باید با یه آدم معتاد بگرده؟ معتادا طاعونن سرطانن به نظر منم اصلا سرسری نگیر قضیه رو
چیشدی دختر ؟؟؟؟
برای چی این کار کرده عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.