جنسیت بچه تو چهارماه مشخص میشه یا 3ماهگی؟ خودم حس میکنم دخمله

۵ پاسخ

پنج ماهگی قطعی بهت میگن یعنی تو سونو آنومالی 18 هفته
اما به طور احتمال تو سونو ان‌تی که 12هفته هستی میگن و سه ماهگی هستی

۱۸ هفتگی مشخص میشه

من تو انتی جای خوب رفتم با قطعیت گفت پسر دیروزم انومالی رفتم بازم گفت پسر

انتی سه ماهگی جای خوب بری با درصد بالا بهت میگن

۱۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان رویسا مامان رویسا روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال🤍🌱 مامان نهال🤍🌱 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراز و نی نی 🩷 مامان آراز و نی نی 🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماردین مامان ماردین هفته شانزدهم بارداری
مامان آوا💕آرمان💙 مامان آوا💕آرمان💙 ۳ ماهگی