نمیدونم چرا حس میکنم نی نیم دخمله

۴ پاسخ

من همش حس میکردم پسره حتا اطرافیان احوال میپرسیدن همینجوری از دهنشون در میومد که پسرت چطوره خودمم هی میگفتم پسره اخرشم هی پسر بود .تست نخو انگشتر روی شکم انجام داده بودم اونم پسر بود

مادرا حس میکنن،منم از اول بارداری حسم می‌گفت نی نی دختره...و دختر شد ...درصورتی‌که تمام علاعمم شکل قیافم و دیگران میگفتن پسره

چون خودت دوسداری اینو

به نظر من با این حس نرو جلو چون جنسیت تغییر کنه یه جوری میشی

سوال های مرتبط

مامان نوردیدم مامان نوردیدم هفته دوازدهم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان توت‌فرنگی 🍓 مامان توت‌فرنگی 🍓 هفته نهم بارداری
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هفدهم بارداری