من همش حس میکردم پسره حتا اطرافیان احوال میپرسیدن همینجوری از دهنشون در میومد که پسرت چطوره خودمم هی میگفتم پسره اخرشم هی پسر بود .تست نخو انگشتر روی شکم انجام داده بودم اونم پسر بود
مادرا حس میکنن،منم از اول بارداری حسم میگفت نی نی دختره...و دختر شد ...درصورتیکه تمام علاعمم شکل قیافم و دیگران میگفتن پسره
چون خودت دوسداری اینو
به نظر من با این حس نرو جلو چون جنسیت تغییر کنه یه جوری میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.