۴ پاسخ

اره منم به چپ میخوام قشنگانگار روش خوابیدم ب راست میخوابم خیلی راحت ترم بچه هم انکار فضای بیشتری داره

من عذاب وجدان دارم ولی راه دیگه ای هم نیست جز پهلو خوابیدن😐😢

اره دقیقا مال منم اینجوری حس میکنم یجای بدنش میزنه بیرون

من ک دیگ اصلا نمیتونم ب پهلو چپ بخابم
فقط راستم الان ۳ هفته

سوال های مرتبط