سلام دوستای گلم
میگم کسی هوس چیزی کنه نخوره چیزی میشه یا همینجوری میگن؟؟

۸ پاسخ

میگن در کون بچه سیاه میشه . نمیدونم چقد درسته ولی من سر پسرم چون قند داشتم خیلی چیزا هوسم میشد نمیتونستم بخورم بچمم دنیا اومد در کونش سیاه بود لک مغولی داشت به اصطلاح . هنوزم هست فقط یکم کم رنگ شده

دلیلی نداره
چون خیلی چیزا ممکنه ضرر داشته باشه

من از دکتر پرسیدم گفت هیچی نمیشه

باسنش سیاه میشه فقط

نه عزیزم هیییچی نمیشه خاطر جمع باش اگه اینجوری باشه همه ی خانومای حامله باید بچشون یطوری بشه چون بالاخره هر چی که هوس کنن همون لحظه نیست ک بخورن

میگن نمیدونم چقدر صحت داره ولی تا زمانی که جاییاز بدن رو نخارونیوقت داری هوست رو بخوری، مامانم هوش توت کرده بود نخورده بود روی سر خواهرم شکل توت به رنگ قرمز ایجاد شده که البته خوش شانس بوده چون مو میاد روش و خبلیپیدا نمیشه

خرافات قدیمه من جیگر هوس کردم ولی خب دوس ندارم کلا نخوردم

فکر نکنم چیزی بشه
بیشتر شبیه خرافه است

سوال های مرتبط

مامان کارن🐣 مامان کارن🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر👣💙 مامان گل پسر👣💙 هفته سی‌وچهارم بارداری