من گفتم پسر دار شدم میزارم آرن
خیلی قشنگه واقعا
یه اسم جا افتاد هیت انجوری نیست ولی اولی علی اصغر دومی آرن 😂انقلابی برا خودش
هر چی که به دلت میشینه و معنی قشنگی داره بذار عزیزم هی تکرار کن صداش کن ببین دوسش داری یا نه
خییییلی خوشگله عاشقشم
قشنگه اتفاقاً
بحرف مردم توجه نکن فقط دل خودت،به من همه میگفتن محمدعارف چیه ولی خودم دوست داشتم
واسشون عادی میشه اگه خوشت میاد بذار بنظر منم قشنگه
منم میخام بزارم آرن معنیش میشه پسر نجیب آریایی 🥹من باز شوهرم بخاطر من دوست داشتم اسم عوض شد بنظرم هرچی بزاری واسه خودته ولش بقبدک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.