سلام خانما شما چه غذا های به بچه ها تون میدید

۲ پاسخ

۱ـحریره بادام ،فرنی (برنج ایرانی رو خودم آسیاب میکنم با شیر خشک یا شیر پاستوریزه جوشیده شده درست میکنم یه ذره هم روغن زیتون میزنم ) .۲-سوپ(سیب زمینی و هویج رو رنده میکنم با برنج و اب پای مرغ و جعفری میزنم،. البته حدود یه هفته هست که عدس هم اضافه کردم بهش همه رو میکس میکنم) ۳ـ سیب زمینی اب پز با ابگوشت میکس میکنم . ۴ـ نون سنگک با اب تیلیت میکنم برای صبحونه میدم،چون به تخم مرغ حساسیت داره دخترم نمیتونم تخم مرغ بدم.۵ـ ارد جو با اب جوش فرنی جو درست میکنم با موز یا سیب پخته شده .روغن زیتون رو به همشون اضافه میکنم چون یبوست میشه وقتی نمیزنم به غذا هاش

صبحانه
خرما
زرده تخم مرغ +کره+خرما و اب جوش برای رقیق کردنش

حریره بادوم


میان وعده
پوره سیب درختی +کمی گلاب
موز
پوره سیب درختی +پوره کدوحلوایی
گلابی

شام
سوپ
گوشت تو شیشه
کته
و...

سوال های مرتبط

مامان ندا آوا آوین 😍 مامان ندا آوا آوین 😍 ۱ سالگی
مامان امیر شاهان🤴👶 مامان امیر شاهان🤴👶 ۱ سالگی