خانما اکثرا صبحونه چی میخورید؟

۱۴ پاسخ

همش تکراری تخم مرغ ، پنیر چای شیرین ، باز تکرارررررررر😵‍💫

شیر تخم مرغ آبپز پنیر

پنیر و چای شیرین. پنیر و شیره. پنیر و کره. تخم مرغ نیمرو. تخم مرغ ابپز. املت گوجه و تخم مرغ. کره و عسل. حلوا ارده و کره. مربا و کره. کره بادوم زمینی و کره محلی. شیره و کره. از اینا هرکدومو صبحانه بخورم یکی هم میان وعده صبح. یکی هم میان وعده عصر میخورم. یعنی سه تا از اینارو در روز میخورم

پنیر خرما ، کره پنیر ، نیمرو ،کره عسل
🫠

تخم مرغ وااای متنفرممم دیگ

تستوکره بادام زمینی وشیر، تست وپنیروگردو وشیر،حلیم،اش،تخم مرغ

ارده عسل
تخم مرغ اب پز با پنیر

نمیخورم

یه لیوان شیر ۶ تا خرما یکم کشمش

من نمیخورم

شیر- پنیر وگوجه -نیمرو

همه چی 😂یه رو تخم مرغ یه روز خامه عسل یه روز پنیر گوجه خیار هرچی دوس داشتم یا تو خونه بود میخورم

شیر خرما

عسل وکره و تخم مرغ

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی