۴ پاسخ

ببر دکتر عزیزم

یا دندونه یا سرما خورده

فک‌کنم دندون

بهش ده قطره استامینوفن پاراکید بده تبشو میاره پایین حتما ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان ارکان مامان ارکان ۱۱ ماهگی
مامان nella مامان nella ۵ ماهگی
مامان آریا مهر 🐣 مامان آریا مهر 🐣 ۱ سالگی