عدسی چون سرده برای زن باردار خوب نیس؟

۱۷ پاسخ

دست از سر سردی و گرمی بردارید عدسی پر آهنه فوق العاده است برای خانم باردار

با ابلیمو بخور آهنش زیاد میشه ،خیلیم خوبه واسه بارداری

ای بابا 😑عدسی خیلی خوبه بخور گرمی نباید زیاد خورد

منم خوردما

خیلی هم میخورم🤣🤣

خیلی خوب و پرخاصیته

بعضیام میگن گرمی نخورن باردارا
بخور بابا خیلیم مفیده.حساس نباش
فقط چیزایی ک باعث سقط میشه نخور
مثل جیگر و جعفری و هویج

دکتر دوستم بهش گفته چون عدسی ویتامین A بالایی داره نخوره

عدس پلو زیاد میخورم...میتونه جای عدسی را بگیره یا نه.؟؟؟

کی گفته های پر از خواصه مقوی

خیلی خوبه زیاد بخور واسه هوش بچه هم خوبه

والا من ک زیاد میخورم🤤

کی این حرفو زده خود دکترا میگن عدسی بخورین وزن بچه بره بالا ب حق چیزای نشنیده

من همش عدسی میخوردم ولی چند روزه فقط بالا میارم از هرچی عدسی هم بدم اومده

من هوس کردم🥲

عدسی خیلی خوبه اتفاقا برای خانم باردار
داخلش کمی گلپر بزن

والا من خوردم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ،هدیه زهرا مامان ،هدیه زهرا ۵ ماهگی
مامان لیلا مامان لیلا روزهای ابتدایی تولد
مامان راکان مامان راکان ۷ ماهگی
مامان مهراب مامان مهراب ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان گیسو خانوم مامان گیسو خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق...😍 مامان فندق...😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دایار مامان دایار ۴ ماهگی
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری