پهلو چپم یه دردی زیادی داره نمتونم تکون بخورم چرا

۱ پاسخ

فک کنم طبیعی منم تو هفته شما پهلوی چپ درد میگرفت باز خودش ول می‌کرد ارووم میشد

سوال های مرتبط

مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد