۵ پاسخ

قنداق فرنگی که خیلی گرم میشه

قنداق چسبی خریدم

من قنداق فرنگی خریدم اخه شنیدم‌میگم فقط باید دست های بچه بسته باشه پا و‌ لگن باید ازاد باشه

من تا قنداق میکنم گریه میکنه بدش میاد خیلی کم قنداق کردم فرنگی هم یبار بعدش کوچک شد

من با دورپیچش دستو پاشو صاف میکردم 😍
ولی دکتر برده بودم دعوام کرد که بچه رو نباید قنداق کنی 🫥

سوال های مرتبط

مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی