۵ پاسخ

چون ما بدبختیم🚶🏼‍♀️🚶🏼‍♀️

آمپول و غربالگری و مولتی ویتامین‌ها...
بیچاره مردم🥲

تو سال جدیدکلا قیمت همه ی ویزیت و سونو ها کلی افزایش داشته

بعد عید قیمت دارو و ویزیت و سونو دوبرابر شده
خیلی هزینه هاش سنگین شده 😢

کلا‌ویزیت و دارو وسونو آزمایش خیلی قیمتا رفته بالا

سوال های مرتبط