برا منم قبل عید ۳۵۰ بود الان شده ۵۰۰
فکر میکنند مردم گنج دارن
همه جا همینه عزیزم
دکترت کیه
دولت اینهمه میگه بچه بیارین بعد کارت امید مادر میده مثلا اونم بعد زایمان
پس هزینه های بارداری چی میشه؟ دکتر من که بیمه هم قبول نمیکنه کلا آزاد 🥲
دکتر من از اول 600میگرفت هنوزم همونه سونوشم100تومن میگیره کلا هربار برم700میشه
ویزیت دکتر من ۷۵۰
ویزیت شده ۴۰۰
سونو آنومالی پرسیدم چقدره گفت ۱۳۰۰، روزی که رفتم شد ۲۳۰۰
از بعد عید همه سونو ها آزمایشها و ویزیت ها افزایش داشته
انگار حقوق مونم زیاد شده که اینارو افزایش میدن😒خیلی مسخرس
500 میگیره واسه ویزیت با بیمم هم طرف قرارداده برا ویزیتم فاکتور مینویسه
چون زورش میره
باید از یجایی پول مفت بگیرن دیگه فکر مردم نمیکنن تو این شرایط.. حالا بحث اینکه زحمت کشیده درس خونده تا به این جایگاه برسه به کنار ولی خوب هرچی باشه خود مردمن که به فکر مردم نیستن
وقتی همه ی چی گرون شده دکتر چطور زندگی کنه اون بنده ی خدا هم نونش از ما الان اجاره ی یکی از اقوام ک پزشک از ۴۴ شده بود ۸۵
خدا بزنه باعث و بانیش ک همه با هم نابود شدیم
دکترمن ۵۰۰ویزیت.۸۰۰سونو
دکتر منم ویزیتش ۶۰۰ بود
با سونو واژینال ۷۵۰میره
۵۰۰ویزیت-سنو مطبش هم پول نمیگیره بااینکه پیشرفتس.
طرف ما ۷۰۰ شده بعد عید همه چی سه برابر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.