۳ پاسخ

ویتامین د ویدوفولیکش خوبه همون ک تو بازاره ولی اهن خارجی بگیر

قرص آهنی که دکترم نوشته بود تموم شد قرص آهن بهداشت رو چندروز خوردم یبوست شدید گرفتم خیلی بد بود دیگه رفتم باز همون قرص آهن خارجی رو گرفتم

اره بهداشت رایگانه ولی قرصاشون ب من نمیسازه اهن هم میدن معدم بهم میریزه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙 مامان معجزه خدا💙💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری