سلام خانما باید برای آزمایش گلوکز صبحانه خورد یا نه؟؟

۱۱ پاسخ

ایییی واییی چه مامان کوچولوییییییی😍😍😍😍

مرسی از راهنمایتان

نه گلم باید ناشتا باشی من امروز آزمایش دادم برا من سه مرحله ای بود تا مرحله ی آخر نباید چیزی بخوری

🫤😐🫥

ده ساعت باید ناشتا باشی

۱۰ ساعت ناشتا تا اخر مرحله خونگیری

باید بین ۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا باشی

نه باید ناشتا باشی دیگه

ناشتاااا باش

۱۲ ساعت باید ناشتا باشی

نه باید ناشتا باشی فکر کنم تا اخرین مرحله خونگیری

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری
مامان جوجو💙💙💙 مامان جوجو💙💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهفتم بارداری