۹ پاسخ

چشم بند حتما بزنی ها

عهههه مبارکه شما زایمان کردین که🤩🤩🤩خوش قدم و خوش روزی باشه ان شاالله

وای منم یاده بچم افتادم فقططططط بهش شیر بده تا جیشی کنه نگران نباش زود میاد پایین😘😘😘

چرا سرش بیرون دستگاهه؟🤔یا اشتباه میبینم

از جای که گرفته گفته چشم بند نمیخواد منم گفتم چشم بچه ام دور از جون کور میکنه بدون چشم بند نمیزارم شوهرم زنگ زد بهش گفت داخل چمعدون یدونه پرده داره وصل کن چشم هاش نور نخوره

الهی بمیرم براش یاد بچه خودم افتادم😭😭😭😭😭😭خیلی مظلومن
این حالت که میبینمشون دلم‌کباب میشه
ایشالا زودی میاد پایین...مدام بهش شیر بده تا پوشکش سنگین باشه از ادرار
زردی با ادرار دفع میشه

تصویر

منم همینجوری بود دوروز بعد اومد رو۵

خوب میشه انشالله ما هم این روزارو پشت سر گذاشتیم قلبم درد می‌گرفت وقتی پسرم گریه میکرد زیر دستگاه ولی شکر خدا میگذره

ارع چشم بند یادت نره دوروزه میاد پایین

سوال های مرتبط