همشون نفاخ بودن این همه سردی خوردی
من هرچی که برای اول بار بخورم دلش درد میگیره
مثلا شیر که خوردم برای اولین بار تو شیردهی دل درد گرفت دفعه بعدی اوکی بود دیگه
خب اینایی ک خوردی فقط پرتقال عیب ندارد بقیه همشون خوب نیس
من هرچی هم رعایت میکردم بازم بود🤧البته بخاطر رفلاکس بعد خشک ک شروع کردم خداروشکر کم کم بهتر شد
هیچی😅😅الهی شکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.