۵ پاسخ

دونه دونه تست بگیر مواد غذایی رو
تست یک هفته ای از مقدار کم هم شروع کن و هر روز مقدارش رو یکم بیشتر کن.
اگر دیدی واکنش داد تست رو قطع کن. صبر کن علائمش خوب بشه بعد ماده غذایی جدید رو تست بگیر تا باهم قاطی نشن و ندونی به کدوم واکنش داده.
چیزای ارگانیک برای بچه های رفلاکسی و آلرژی خیلی بهتره. چون خیلی وقتا به سم و کودهای شیمیایی آلرژی می دن نه خود اون ماده غذایی.
مثلا پسر من برنج، هویج، سیب زمینی رو آلرژی داد. داشتم دق می کردم. ولی به سرلاک برنج ارگانیک هیپ واکنش نمی داد. با یه متخصص آلرژی توی آلمان به صورت آنلاین مشورت کردم اون گفت اگر سرلاک ارگانیک برنج باهاش سازگاره پس محاله به برنج واکنش بده مسئله خود برنج نیست. من گفتم توی ایران از سم و کود شیمیایی زیادی برای کشت برنج استفاده می کنن. گفت خب همونه ديگه برنج ارگانیک گیر بیارید. ارگانیک دادم یه ذره م آلرژی نداد.
باقی مواد غذایی هم همینطور دیگه سعی کردم ارگانیک براش پیدا کنم

عزیزم دکتر پسر من میگفت هروقت ماده ای دادی و الرژی داد تا بیست روز طول میکشه که الرژن از بدنش خارج بشه پس اینکه بالا میاره همچنان تز همونه،بعد اینکه هر ماده الرژی داد قطع کن تا سه ماه نده،و اینکه سر خود به هیچ عنوان دز دارو زیاد نکن به دکترش بگو

کلا ی مدت نده بهش خواستی چیزی هم تست کنی ب مقدار خیلییییی کم بده ک واکنش هم نشون داد کم باشه واکنشش شربت زادیتن هم داری بهش بده تا آروم یشه داروشو زیاد نکن اون فقط طبق وزنه از دکتر بپرس چقدر باید بدی ی مدت داروی دخترم دیگه روش اثری نداشت بردم دکتر گفت وزنش رفته بالا دیگه باید دوزشو تغییر بدیم

باید صبرکنی عزیزم تا التهاب و اثر الرژی از بین بره‌ سیب زمینی خیلی بده. رزا هنوز شبی که سیب زمینی تو غذاش باشه نمیتونه خوب بخوابه. بذار آخرا. کدوحلوایی بده هویج بده جوی دوسر و مرغ بده

فعلن غذاا نده یا همون قبلیا رو بده ک تست کردی

سوال های مرتبط

مامان دلوین جون مامان دلوین جون ۵ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۵ سالگی
سلام لطفا راهنماییم کنید ممنون ميشم پسرم هفته پیش استفراغ کرد سه بار روزبعد هم تب کرد فرداش خوب شد البته دکتر بردم امپول تهوع یه شربت آنتی بیوتیک یه شربت گوارش داد بهش تا چهارروز دادم بهش دکتر ویروسی شده دست کثیف یا چیز آلوده خورده خلاصه خوب شده البته اینم بگم روزی که تب داشت یبوست شدید هم داشت یه تیکه صابون گذاشتم پی پی کرد دفه دوم معذرت میخام البته پی پیش خلط دار بود هم سفید شفاف هم یه کم رنگ گوجه ای خیلی روشن اینکه خلط دار بود ایرادی نداره ؟؟؟و سوال بعدی اینکه ادیشب ۱۲ تا زردآلو بعدش دوتا شیرینی از گرسنگی یهو خورد تو پارک بعد گفت دارم بالا میارم ولی آوردنش خونه سریع بهش گلاب عرق نعنا دادم خوب شد خابید امشبم عدسی دادم زیاد خورد بعدش دوباره گفت دارم بالا میارم خلاصه بازم شربت عسل آبلیمو عرق نعنا دادم بهتر شد خابید.ولی وقتی کم میخوره اینجوری نیست بعد از ویروسی که گرفته زیاد میخوره میخاد بالا بیاره به نظرتون چیکار کنم یعنی هنوز ویروس داره که بعد از خوردن زیاد میگه میخام بالا بیارم....قبلا زیادم میخورد اینجوریی نبود.ممنون میشم اگر موردی مثل من دارید کمکم کنید.