شیردوش برقی رو بعد زایمان بگیرم یا قبلش؟

۱۰ پاسخ

من خریدم که از همون اول استفاده کنم

بعد زایمان بگیر، شاید دیدی اصلا شیر نداشتی، شاید انقدر شیر داشتی که نیاز نبود،

شیر دوش برقی بنظرم اگه قرار باشه فقد شیر خودتو بدی خوبه
اگه قراره کمکش شبر خشک بدی چه کاری بذار بچه خودش شیر بخوره

بعد از زایمان بگیر شاید لازمت نشه

من چون دانشجو ام و میدونم که قراره بچمو بزارم خونه برم دانشگاه میخام بخرم ، میدونم لازمم میشه چون تایم طولانی پیش بچم نیستم ، شما با توجه به شرایط خودت ببین لازمت میشه یا نه

به نظرم اینقدر نیازت نمیشه که بخوای برقی بخری همان دستی ساده هم کفایت میکنه اینقدر استفاده نمیشه فقط آوایلش نیاز مه سینه زیاد پرمیشه

شاید نینی خودش بتونه خوب شیر بخوره و نیاز نشه.
من یه هفته کرایه کردم بیشتر از این لازمم نشد.
اونم چون سینهام زخم بود میدوشیدم.
تنها کاری که میکنی فقط هرشب نوک سینهاتو چرب کن حتتتما.
حنا بزار ۳ بار تا زایمانت که زخم نشه
من ۴۰ روز دربه در شدم از درد نوک سینهام اصن درد زا یادم رف

منم از اطرافیان پرس و جو کردم اکثرا گفتن بزار برای بعد زایمان چون شرایط هر نینی فرق میکنه شاید کلا از اول نیاز باشه شایدم نه کلا
اگه نیاز نباشه برات میمونه رو دستت وسیله

منم موندم ک‌چیکا کنم
ولی بیشتریا میگن بعد زایمان بگیر

قبلش ک وقتی زایمان کردی همرات باشه دیگه

سوال های مرتبط

مامان فندق😍 مامان فندق😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری