۲ پاسخ

اول سعی کن شکمت کار کنه
دردت اگر با استراحت خوب میشه عب نداره
اگر ادامه دار بود برو دکتر عزیزم

عزیزم یبوست باعث میشه درد شکمی بگیری برای همون احساس میکنی درد پریودیه

سوال های مرتبط