۵ پاسخ

من بیسکوییت نستله همون گندمیش رو میدم دکترم گفت بده

6 ماه به بالا هست، طعم بیسکوییت داره خودش که بیسکوییت نیست، اره تو شیر باید ریخت

بریز تو شیر بهش بده اگر از اونی گرفتی که میشه ریخت تو شیر
اره مجازه

بیسکویت زوده عزیزم پایان ۶ماهگی سرلاک مخصوص بده

سلام بیسکوییت و کلا باید از یه سالگی به بعد داد احتمالا روش هم نوشته.خود سرلاک هم میتونی گندم و موز بدی اگه ۷ماهگیش تموم شده باشه

سوال های مرتبط

مامان هایلین خانوم😍 مامان هایلین خانوم😍 ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی