از دکترتون بپرسید هرکسی بستگی به شرایط بارداریش میتونه رابطه داشته باشه
از اول بارداریم ۳-۴ بارکلا داشتم
☹️☹️☹️☹️ هیچ بار
هفته ای یک بار نهاایت دوبار
معمولا دکتر با توجه به شرایط میگه به من گفتن منعی نیست بدون فشار باشه هفته 2 یا 3بار هم اوکیه
هفته ای یکبار ...
من هفته یه بار اونم بستگی به شرایطم داره
از اول بارداری یکبار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.