۸ پاسخ

ن اصلا بچها که ب شیر خوردن میوفتن تازه رفلکس و کولیک این چیزاشون شروع میشه اگر اینجوری باشه که بچها همه باید تو شکم مادر اذیت بشن اونوق کی ب دادشون برسه تو شکم🤣 قوربون خدا برم خودش ی جوری تنظیم کرده که تو شکم مادر هیچ ناراحتی ندارن عزیزم

چه جالب منم سمت چپ شکمم پر از ترک شده و بچم همش سمت چپه😩😂یعنی یک دقیقه هم نمیره سمت راست😅

منم همش سمت راسته
نه ربطی نداره اصلا

منم همش سمت راسته پسرم حتا به چپ میخابم بازم توی راسته😂خونشون دیگ دوست دارن اون سمتو😁انشاالله بسلامتی

ازنظر علمی فکر نکنم همچین چیزی باشه
ولی دختر اولم همش خودشو تو شکمم جمع میکرد یه گوشه اصلا لگد اینا نمیزد فقط خودشو سفت میکرد دنیا اومد کولیک شدید داشت

بگردم الهیییی حتما اونور جاش راحتره خب 😂اون طرف حتما ویلا دوبلکسه طرف اونور آپارتمان😶❤️

منم پسرم همش سمت راستمه ،سمت راست شکمم قلمبه میشه😂

نه بابااا

سوال های مرتبط