سس فلفل میشه تو شیردهی خورد

۳ پاسخ

احتمالش هست که شیر رو تلخ کنه منکه خوردم بچم نفخ کرد نمیدونم دیگه از سس تند بود یا از پیتزا

نمی‌دونم والا ولی من ترشی لیته خوردم شربت دیفنم خوردم انگار شیرم تلخ شده بود بچم دوست نداشت من فکر میکردم سینمو میخواد ول کنه دیگه بعدش درست شد متوجه شدم الان که از اون بوده

میگن شیر رو تلخ میکنه هر چیز تندی

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۵ ماهگی
مامان آریا🌱 مامان آریا🌱 ۱ ماهگی
مامان elin👧🏻🤎 مامان elin👧🏻🤎 ۱۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۱۵ ماهگی
مامان fandogh مامان fandogh ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی
مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 مامان 🄳🄾🅁🅂🄰 ۱۶ ماهگی
مامان لنا🩷✨ مامان لنا🩷✨ ۱۴ ماهگی
مامان لنا🩷✨ مامان لنا🩷✨ ۱۴ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی