احتمالش هست که شیر رو تلخ کنه منکه خوردم بچم نفخ کرد نمیدونم دیگه از سس تند بود یا از پیتزا
نمیدونم والا ولی من ترشی لیته خوردم شربت دیفنم خوردم انگار شیرم تلخ شده بود بچم دوست نداشت من فکر میکردم سینمو میخواد ول کنه دیگه بعدش درست شد متوجه شدم الان که از اون بوده
میگن شیر رو تلخ میکنه هر چیز تندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.