تب حساب میشه؟ دخترم بدنش گرمه ولی علائمی دیگه نداره

تصویر
۵ پاسخ

تب از ۳۷و ۳درجه شروع میشه الان تب نداره

بالای ۳۷،۲ تب میشه

نه دخترم

نه تب نیست. بالای۳۷ونیم تب حساب میشه

اگه زیربغلی نیم‌درجه زیاد کنین میشه ۳۷
تب بالای ۳۸‌درجست ولی بازم اگه احساس میکنین گرمه باز چند دقه دیگ چک کنین

سوال های مرتبط

مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی
مامان لیانا ودیانا مامان لیانا ودیانا ۸ ماهگی