۱۲ پاسخ

فائزه جون چقد میدن مگه؟

ما هنوز وامای ازدواجمونم نگرفتیم...از عقد تا الان ۳ ساله...

نه هنو ندادن اصلا سایتشونم نمیاره ک ببینیم نفره چندمیم

گرفتیم چند ماه پیش

بچه ها بانک صادرات خ زود نوبت میشه
ما ملی و ملت کلی تو صف بودیم اومدیم بیرون

ما برج 10 پارسال گرفتیم

اره ماگرفتیم

به ما هنوز ندادن

ن بابا هنوز نوبتمون نشده

به ما گفتن اوضاع بانکا الان جنگه بهم ریخته ست برید اردیبهشت بیاین 🙄

اره ما گرفتیم

ما‌ ک نگرفتیم خودمونم خیلی پول لازمیم باید بدم صابخونه

سوال های مرتبط

مامان علیسان کوچولو مامان علیسان کوچولو ۱۲ ماهگی