۹ پاسخ

اصلا مهم نیست
چرا ب زور
گرسنه ش میخوره خب

منم بزور نمیدم سرشو تکون بده ک نه دیگه تمام

من که اونقد به زور میدم استفراغ میکنه بعدش عذاب وجدان میگرم میگم دفعه ی بعد به زور نمدم
ولی جالبش اینجاست بازم دفعه بعد تکرار میکنم😐

منم انقد ب زور غذا میدم دلاریسم دهنش باز نمیکنه این گریه من حرص😂

من دخترم ۵ سالشه بزور میدادم ب شدت بد غذاست دیگه پسرمو بزور نمیدم تا ببینم چچی میشه

من ک اینقد الکی حرص و جوش میخورم بهم میگن روانی

من اصلا به اجبار بهش غذا نمیدم هرموقع دلش بخواد غذا میخوره

ما نمیخورم نداریم بزور هم که شده باید چند لقمه بخوره😂🚶🏻‍♀️

من بعضی وقتا دیگ نمیدم
بعضی وقتام میدم دست خودش خیلی بهتر غذاش رو میخوره

سوال های مرتبط

مامان حلما خانومی❤️😘 مامان حلما خانومی❤️😘 ۱ سالگی