اره منم دوبار اینجوری دخترمو زخمی کردم چيزي نمیشه نگران نباش عزیزم
پوار برقی استفاده کن عالیه دستی خوب نیس
من جدیدا چندتا قطره شیر خودم رو میریزیم تو بینیش و کلی ماساژ میدم چند دقیقه بعد عطسش میگیره همش میاد بیرون
با گوش پاک کن بگیر منم اوایل فینیگر میزدم خون میومد
عزیزم قبلش قطره بریز بعدش نوک فین گیر بزار تو اب جوش نرم نرم بشه بچه اصلا نمیفهمه
برای منم قبلا پیش اومده بود که خون بیاد منم خیلی ترسیدم
داخل ست ناخن گیر قیچی دخترم یه انبر هس پلاستیکیه من بااون تمیز میکنم راحت و بی خطر
بله چون خیلی ظریفه پوستشون زود خون میاد نگران نباش
پسر منم متنفره از پوآر ولی خب خیلی راه بینیشو باز میکنه
قبلش
دی بی سایکلین بزن نرم شه بعدشم آروم تر انجام بده🌷
منم چند روز پیش اومدم تمیز کنم دقیقا مثل شما خون اومد بنظرم یه چیز بیخودی، دیگه بادستمال کاغذی تمیز میکنم
من ک با فینگیر دستی نتونستم کار کنم
قطره سدیم کلرید میزنم بعد با ته سنجاق قفلی کوچیک در میارم
قبلش قطره ریختی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.