۱۱ پاسخ

لايت كن روش هم يه پروتئين تراپي

من هرررر رنگی دیدم بدون دکلره قشنگ نمیشدن
فقط دکلره قشنگ میشه اونم چند ماه اول
بعدش زردی و سوختکی و پشیمونی
خودم خیلی دوست دارم ولی از غلط کردم های بعدش میترسم
برو یه جای خوب و مطمین پروتیین کن صاف و مرتب میشه

کراتین نکن ک من کردم دارم کچل میشمممم

عزیزم من کراتین کارم خودمم قبلا کراتین کردم یه نوع مواد ترکیبی هستش که به جای اینکه ریزش پیدا کنم وقتی کراتین داشتم یه دونه از موهامم نریخت الان که موهاس خودم در میاد میریزه در ضمن نزدیک دو ساله دارم پایین موهام همچنان صافه لایت کن بعد با کرابوتاکس اینا کن نمیسوزونه ولی از موادش مطمئن باش درضمن تا سرشونه نهایت بشه 4و نیم اینا خیلی زیاد گفته

کراتین خوب نیس موهات میریزع منم سه چهار سال پیش انجام دادم ، میگن پروتئین تراپی بهتره

من تازه کراتین کردم وهمش گفتم چرا زودتر اینکارو نکردم.پایین موهامم دکلره داره موهامم تقریبا تابالای باسنه پروتئین وکراتین ترکیبی کار کرد برام شد 6تومن.
منم اول میخواستم رنگ بزارم ولی وزی موهام اذیتم میکرد واقعا راضیم ازاینکه کراتین انتخاب کردم😁

دو تا باهم نمیشه چون مو میسوزه

من کراتین کردم..موهام به شدت زیاددد ریخت ..طوری که باید برم دکتر پوست و مو...ریزششون خیلی زیاده

بعد از لایت پروتیین کنید کراتین میسوزه ضمن اینکه هر چی هم بگن دو سال از ریشه که مو در بیاد همون جالت قبل در میاد. به نظر من لایت کن.پروتئن آ بگیر خودت اتو کشی هم اگه بلدی میتونی تو خونه خودتم انجام بدی

در ضمن کراتین و گرون گفته

موهاتو رنگ نکن پشیمون میشی ولی کراتین بکن همیشه موهات مرتبه

سوال های مرتبط

مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی
مامان سه تا پسر مامان سه تا پسر ۲ سالگی