کم خونی دارم ؟ قرص تیروئید هنوز بخورم؟

تصویر
۱۰ پاسخ

قندت رو کنترل کن ۹۵ بشع میره رو مرز

فرتین(آهن) واسه الان که بارداری کمه باید قرص آهن مصرف کنی

عزیزم تیرویید چیز مهمیه دکتر باید برات دارو تو تنظیم کنه همینجوری سرخود تغییرش نده یا از دیگران نپرس

باید قرص تیرویید رو تا آخر بارداری بخوری عزیزم

اهنت کمه ولی نه خیلی زیاد

قرص تیرویید تا اخر باید بخوری حتی بعد بارداری هم باید بخوری واگرنه برمیگرده تیرویید

اره عزیزم بخور

تیروئیدت که خوبه

تیرویید و‌ باید تا اخر ادامه بدی عزیزم من ۴/۵ بودن شدم ۲/۵ همچنان دارم میخورم

قرص تیرویید تا اخر باید بخوری

سوال های مرتبط

مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد