۵ پاسخ

میوه های که نفخ و باد دارن مثل پرتقال و و سیب و گوجه سبز و اینا تا سه چهار ماهگی نباید بخوری
چون سزارین خون خیلییی زیادی ازت میره سعی کن گوشت قرمز بزاری بجوشه آبشو سر بکشی خالی گوشتم نمک بزنی بخوری ۱۰ روز اول هر روز بخور بعد ۱۰ روز هم هفته دو مرتبه حتما بخور کاچی هم که صبحت بخور

وقتی بی حسی یا بی هوشی میره تا ۸ ساعت هیچی نباید بخوری چون حالت تهوع میگیری بالا میاری
بعد اون ۸ ساعت تا این روز دیگه بیمارستانی فقط باید مابعات بخوری که اثرات بیهوشی یا بی حسی بره بعدش موقع ناهار خودشون برات ناهار میارن صبحم برات کاچی میارن
اب سعی کن تا موقعی که بخیه هاتو نکشیدی از روزی یک لیوان بیشتر نخورچوم بخیه هات آب جمع می کمه
آبمیوه هم فقط کمپوت آناناس و آبمیوه آناناس بخوری با کمپوت گلابی

غذای ابکی باشه بهتره بعد پنج شیش روز دیگه برنج اینا بخوره

من تا خونه خودم ک مرخص شدم هیچی نخوردم غذا فقط چای آب آبمیوه کاپوچینو خوردم با کمپوت آبش خوردم خونه خودم دیگه آبگوشت فقط خوردم تا چند وقت دیگه بعد پنج روز ماکارونی برنج خوردم

غذای پر ادویه، لبنیات ،میوه خام نخور

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد