۱۲ پاسخ

لیکو زینک خیلی عالی بود روزی 5 سی سی قیمتش من قبلا 280 گرفته بودم الان شاید بيشتر شده ولی خیلی خوب بود شکر خدا

زینک پلاس عالیه

بب وینک
حتمنننن بگیر من تاثیرشو دیدم عزیزم

سانستول پلاس

لیکو زینک

تو پاسخ هام برا یکی از مامانا عکسش فرستادم

من مولتی ویتامین میدم اشتهاش باز میشه

هیچی تاثیرنداشت

ویتان

شربت آپوویتال زینکه نسبت ب بقیه شربت هایی ک دادم بهتر بوده خداروشکر

فروگلوبین

فروگلوبین

سوال های مرتبط

مامان جوجه🧸 مامان جوجه🧸 ۳ سالگی
مامان حسنا🤎🧸🍂🤎 مامان حسنا🤎🧸🍂🤎 ۲ سالگی
مامان **HANA** مامان **HANA** ۳ سالگی
مامان آقا مهرداد مامان آقا مهرداد ۳ سالگی