میگن وزن جنین تو ماه ۸ و ۹ است
۳ ماهه اول فقط اعضای اصلی و بدن جنین تشکیل میشه باید رو سلامت بودن نوع غذا دقت کنی سه ماهه آخر روی وزن گیری جنین
خب تپل بشه ک خودت اذیت میشی یعنی زایمانت سخت میشه ک مگر اینکه سزارین بخوای
وزن گیری ماه آخر عزیزم 8و9
جنین در این ماه ها اصلا وزن نمیگیره
وزن گیری بچه از ماه هشت هست عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.