۲ پاسخ

من موقع زایمان سرما خورده بودم بعد از زایمان دکترم بهم شربت دیفن هیدامین داد می خوردم نه باعث خشک شدن شیر میشه نه چیزی

هیچ اشکالی ندارع خواهر هیچی نمیشه

سوال های مرتبط