۷ پاسخ

منم میخوابونمش میزارم رو زمین بیدار میشه.

یه خورده دیگه صبور باش خوب میشه راحت میشی، میدونم خیلی سخته ولی اکثرا همین روزا رو گذروندیم
منم باهاش گریه میکردم😔

یبوست نداره مثلا چند روز دفع نداشته باشه؟؟؟ وای خیلی بده منم چند شب اینجوری شد داغون میشدم

قنداق کن حتمآ حتمآ حتمآ. زود میخوابه . دلدرده. دارو دادی بهش ؟

منم تو همین وضعم نمی‌خوابه

قنداقش کن بذارش رو پات پیش پیش کن

منم همین الان تونستم بخوابونمش از ساعت ۲فقط داشت گریه میکرد،منم همراهش گریه میکردم 😭

سوال های مرتبط