۷ پاسخ

ببین وقتی شیر میدی بزار مثلا دوساعتی بگذره بعدغذا بزار جلوش
منظور مطمئن شو گرسنه هست بعد غذابذار جلوش که زیاد حیف و میل نشه حداقل دولقمشو از گرسنگی میخوره اینجوری

عزیزم شما پیش اخلاق نجات زایمان کردی؟

خب خودت بهش بده من غذارو جلوش نمیذارم اسباب بازی میذارم سرگرم شه بعد خودم بهش غذا میدم البته ناگفته نماند کثیف کاری هم میکنه گاهی

من که دیگه بی‌خیال صندلی شدم چند روزه در حین بازی چندتا لقمه میخوره حداقل.
میخوام چند هفته دیگه یه تایم برای بازی بذارمش تو صندلیش تا بهش علاقمند بشه بعد یواش یواش غذاش رو هم بدم.
میدونم اشتباهه ولی واقعا راهی ندارم، هیچی نمیخوره

تو این سن طبیعیه ، یاس هم زیاد رو صندلی نمیشینه همش دوست داره بره بازی کنه

حتما تایم گرسنگی باشه به نظرم کمک می‌کنه اگر همزمان با غذا خوردن خودتون باشه. اگر دیدی شروع کرد به پرت کردن بکو نه و غذا رو ازش بگیر ... در این حد متوجه میشه

هحشون همینن دیگه پس تو این سن انتظار داری مثل ملکه الیزابت غذا بخورن😂

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱ سالگی