۷ پاسخ

قاشق.سرلاک خوری

با قاشق

من سرلاک خوری گرفتم یه بار باهاش دادم فقط قاشق خیلی راحت تره

سرلاک خوری خیلی راحته

باقاشق راحت تره

منم باقاشق

من با قاشق میدم

سوال های مرتبط