من آهن.کلسیم.ویتامین دی.بعضی روزا مولتی ویتامین(ازبارداریم زیاد اومده)با قرص شیرافزا
لاکتاول زیاد خوردنش باعث میشه معدت نابود بشه
بچه هم نفخ زیادی میکنه
منم اول که نخوردم یهویی شیرم کم شد ولی زیاااد غذا خوردم و مایعاتم فراوان خوردم
بعد کامل برگشت شیرم حتی بیشتر از قبلم دارم
آبگوشت و هندوانه عالیه فقط بعدشون عرق نعنا بخور
والا هیچی😐
غذا رو خیلی رعایت میکنم معمولا روز درمیان گوشت گوسفندی و روغن زرد گوسفندی واسه شیر
قرص هم ویتامین دی، کلسیم روز درمیان
مولتی و آهن هرروز
من جنس دندونام خوب نیس هنوز هیچی نشده یه گوشه اش شکست🥲😭
چرا فقد دودوره لاکتاول خوردین عزیزم؟؟
ینی بیشتر نمیشه خورد!؟!
🤍✨
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.